ONGI ETORRI :)

Nire interesesak oso zabalak dira, argazkilaritza, gizartea, kultura, gizarte-sareak... ; eta, blog honen bidez, interesgarriak topatzen ditudan berriak zuekin konpartitu nahi ditut. Eskerrik asko blog hau bizitatzeagatik

2011/06/12

Internet nabigatzailerik hoberenak euskaraz

Internetan bilaketak egiteko nabigatzaile asko daude. "Top Ten Reviews" webaren txostenean puntuazio gehiago lortu duten hamar nabigatzaileen berezitasunak irakur ditzakegu. Azterketa honen araberan, hiru nabigatzaile hoberenak ondokoak dira:


Google Chrome
Google Chrome

Internet Explorer
Internet Explorer

Hiru nabigatzaileak ondo funtzionatzen dira baina Internet Explorer ez dabil Mac sistema operatiboarekin.


Euskarari dagokionez:

1) Internet Explorer izan zen nik erabili nuen lehen nabigatzailea. Erderaz bakarrik erabili nuen; eta, euskaraz baldin badago, sentitzen dut baina ez dut estekarik aurkitu.

2) Google Chrome euskeraz erabili dut eta oso ondo doa.  Tresnabarran, gogokoen artean, hiztegi online gehitu nuen (klik egin hemen nire iritzia hiztegi honetaz jakin nahi baduzu)

  • Tamalez oraindik ezin da euskaraz deskargatu; baina, beste hizkuntzan deskargatzen baduzu, erreza da gero euskaraz jartzea.
  • Deskarga gastelaniaz egiten baduzu, egin klik "euskara" estekan eta listo.
  • Frantsesaz ala beste hizkuntzaz deskargatzen baduzu, bi pausu eman behar duzu:
Klik egin "outils linguistiques" ala "language tools" estekan



Klik egin "Basque" estekan


3)  Firefox pasada zen astean erabiltzen hasi naiz eta oso ondo ere bai.


     Ni naiz Google produktuen amorantea; baina, JuanKar Hernandezek,
    Twitterrean  (@juankarh), Firefox deskargatzea aholku zidan, Euskalbar erabiltzeko,
    eta eskertzekoa da.

  • Firefox euskaraz deskarga daiteke

Klik egin hizkuntzetan



Deskargatu baino lehen "euskara" aukeratu hizkuntzen artean



  • Eta, Firefox deskargatu ondoren, euskalbar tresnabarra deskargatzea gomendatzen dizuet primeran dagoelako.

No comments:

Post a Comment