ONGI ETORRI :)

Nire interesesak oso zabalak dira, argazkilaritza, gizartea, kultura, gizarte-sareak... ; eta, blog honen bidez, interesgarriak topatzen ditudan berriak zuekin konpartitu nahi ditut. Eskerrik asko blog hau bizitatzeagatik

2014/09/08

Nire argazki-estudioa Gasteizen


Uda honetan nahiko lanpetuta ibili naiz abentura berri batekin Clerk, nire lehen argazki-estudioa.


Apurtzu bat urdurik nago....
AfraidApurtzu bat esan dut...? 

Baina tira! Aste honetako igandean irekiko dut!!

Smiley Says Yes


NON: Gasteizko alde zaharean, Errementari Kalean, 88 zkan.

ZERTARAKO: nire argazkiak erakusteko, baita beste argazkilarienak ere, eta estudiozko argazkiak egiteko.

ORDUTEGIA: asteburuetan, aurretiko hitzordua eskatzen.





Badakizue, Gasteizen bizi bazarete edo handik pasatzen bazarete, eta argazkilaritza gustatzen bazaizue, egidazue bisitatxo bat!!
I'm Outta Here Bye Bye

2 comments:

  1. gogor lan egin duzu zure proiektua abiarazteko horregatik zorte asko merezi duzu zure ametsa lortzeko. Aurrera beti Aurrera.
    Edur

    ReplyDelete