ONGI ETORRI :)

Nire interesesak oso zabalak dira, argazkilaritza, gizartea, kultura, gizarte-sareak... ; eta, blog honen bidez, interesgarriak topatzen ditudan berriak zuekin konpartitu nahi ditut. Eskerrik asko blog hau bizitatzeagatik

2011/02/27

Fraktal irudiak egiteko softwarea


FRACTAL irudiak aintzinatik datoz, XIX mendean hasi ziren; baina, gaur egun, softwaren bidez, askoz errez eta arinago egin ditzakegu.

Galdetu didate ea nola egin ditudan nire webean agertzen diren fractal irudiak (ez dizkiet argazkiak deitzen batzutan %100 softwarea direlako) eta post honetan nik dakidana partekatuko dut.



    • ChaosPro (freeware edo doako programa) 







  • Orain arte nire irudiak bi motakoak izan dira (aukerak ea ea mugagabekoak dira):


    • %100 softwarea



    • Nik ateratutako argazkia eta softwarea (portzentaia desberdina argazkiaren arabera)



  • GOMENDIOA: Tutorial moduan, software bakoitzak dakartzan azalpenak irakurtzea
  • TRIKIMAILUA: aipatutako softwarea erabili ondoren, fraktal irudiak Photo Shopean esportatzen ditut, beste filtro baztuekin nahasteko eta inprimitzeko.  Nire webean dauden argazkiak A3 tamainuarekin inprimitu ditut eta oso ondo geratu dira. 


Edozein laguntzarako, hemen nauzue

9 comments:

  1. Good day
    This is fascinating issue...
    Thanks :-)
    Tzvi

    ReplyDelete
  2. There is a newer version of the first free software

    http://sourceforge.net/projects/apophysis/

    Tzvi

    ReplyDelete
  3. sorry,,
    the second :-)

    ReplyDelete
  4. Ty Tzvi :)
    Your update is very useful.
    shavu'a tov :)

    ReplyDelete
  5. Gracias Mario, me alegra que te gusten :)

    ReplyDelete
  6. Mila esker Mila. Frogatuko dut, ea zerbait ateratzen den. zuk egin dituzunak oso onak dira.
    KOLDO

    ReplyDelete
  7. kaixo berriro Mila:
    Posible da argazki batetik abiatuta fraktal bat egitea? Zein softwarekin?
    Probatu dudana, guztiz egina zetorren eta oso gutxi manipulatu ahal izan dut.
    koldo

    ReplyDelete
  8. Koldo, epa,

    Zure argazkia fractal bihurtzeko, nire ustez biderik errezena da plugin bat erabiltzea Photoshopean. Hona doakizu nik erabiltzen dudan programaren esteka: http://www.redfieldplugins.com/filterFractalius.htm

    Demo bertsioa dutela uste dut. Kontuz: ez dakit Mac sistemarekin badabil, nik windows sistemarekin erabili dudalako.

    Plugin honekin egin ditudan argazkien adibideak ondokoak dira:

    http://www.mila-photography.com/Free-Photo-Galleries/Fractal-Images/12523549_wypRe#917872963_U3wFj-A-LB

    http://www.mila-photography.com/Free-Photo-Galleries/Fractal-Images/12523549_wypRe#962182331_Fn3vr-A-LB

    http://www.mila-photography.com/Free-Photo-Galleries/Fractal-Images/12523549_wypRe#950559828_pMFeq-A-LB

    ReplyDelete