Enpresek gero eta gehiago erabiltzen dituzte gizarte-sareak. Oraingoz, beraien produktoei publizitatea emateko; eta, ziuraski, gerokoan, bezeroei zerbitzua emateko ere.
Baina, negozio txikia baduzu, zeintzuk dira urrezko arauak arrakasta edukitzeko gizarte-sareetan? Hona hemen batzuk:
1.- Eman ezagutzera
Gizarte-sare guztietan egotea posiblerik ez denez, garrantzitsuen artean (adibidez, Facebook, Twitter, Youtube, Flickr, Delicious, Foursquare, Linkedin, Xing eta abar), aukeratu interes handia daukatenak zure negoziorako; eta, ez ahaztu profila betetzea zure negozio datuekin.
2.- Izan aktiboa
Gizarte-sareetan bazaude baina interaktiboa ez bazara, onura gutxi lortuko duzu eta erraz aspertuko zara. Baina, aktiboa izateko, denbora behar duzu; eta, horregatik, hobe da zure gizarte-sareen zenbakia mugatzea.
3.- Partekatu
Gizarte-sareak dira informazioa partekatzeko. Zeurea gordetzen baduzu, besteen konfidantza galduko duzu.
Gero eta gehiago enpresa tradizionalak gizarte-sareetan daude. Adibidez, hemen Gasteizen, "carniceria de barrio" delakoa. Anima zaitez eta abisatu zure negozioa jarraitzeko :)
No comments:
Post a Comment